· Proporcionar eines als assistents en relació amb les noves xarxes socials.
. Mostrar les potencialitats, virtuts i inconvenients de diverses xarxes socials, amb especial incidència en les possibilitats que s¿obren en la gestió cultural dels municipis.
. Abordar la necessitat de disposar d'uns objectius clars en relació a l'ús i incidència de cada xarxa.
. Destacar la necessitat de segmentació de continguts.
. Remarcar les possibilitats de les xarxes en relació a cada franja d'edat.
. Explicar tots els aspectes legals, de comunicació i d'imatge que comporta una xarxa social institucional.
Definició
Definició del conjunt de plans que ajudi les unitats organitzatives i els equips de treball a assolir els objectius que hagin estat definits en el Pla d'actuació de mandat (PAM) o en altres documents estratègics, tenint en compte les necessitats de la ciutadania, els recursos existents i el marc de gestió pública vigent.
La competencia implica ...
Models i sistemes d'organització de les administracions públiques.
Models de qualitat a les administracions locals.
Direcció de projectes.
Models de Responsabilitat Social Corporativa.
Avaluació de serveis i polítiques públiques.
Estudis demogràfics i de prospectiva.
Models de gestió pública (funció pública, pressupostària, etc.).
Models de col·laboració público-privada.
Transparència i dades obertes.
Comunicació estratègica.
Experiències en planificació, organització i avaluació de serveis públics en d'altres organitzacions públiques.
Nivells
· Utilitza sistemes per fer el seguiment de l'activitat de l'equip.
· Organitza el seu equip per tal de minimitzar imprevistos.
· Descriu i valora els processos de treball de l'activitat que desenvolupa el seu equip de treball.
· Organitza l'equip amb atenció al marc de funcions i responsabilitats que cada empleat públic tingui assignat.
· Aplica correctament els conceptes d'urgència i importància en el desplegament de l'activitat de l'equip.
· Utilitza un sistema d'indicadors per fer el seguiment (qualitatiu i/o quantitatiu) de la planificació efectuada.
· Defineix les fites que vol aconseguir en l'activitat dels seus equips.
· Proposa accions correctores en cas de desviacions sobre la planificació inicial.
· Revisa els processos i mètodes de treball d'equips o unitats administratives per assolir els objectius previstos.
· Integra la planificació de diferents projectes o àmbits de gestió.
· Implanta i fa servir un sistema de quadre de comandament integral de la seva unitat organitzativa; així com altres sistemes per organitzar i controlar la informació.
· Revisa el model organitzatiu i de responsabilitats de la seva àrea de responsabilitat, etc., per arribar als objectius previstos.
· Dirigeix correctament la coordinació de projectes complexos i interdependents.
· Defineix i impulsa nous models de gestió i organització per millorar, de manera perdurable, els resultats globals o d'una àrea/gerència, que representin un reconeixement extern de la pròpia organització.
· Fa que l'organització participi en fòrums institucionals sobre models de gestió, cercles de qualitat interadministrativa, etc.
· Revisa el disseny organitzatiu: crea, redefineix o anul·la el marc de responsabilitats de serveis, àrees o departaments.
https://repositori-dsf.diba.cat/public_resources/altres/CRAF_img_fitxes/AF_BAF.jpg
https://repositori-dsf.diba.cat/public_resources/altres/CRAF_img_fitxes/AF_BAF.jpg
. Proporcionar conceptes i coneixements bàsics sobre la conservació-restauració de material arqueològic i els seus beneficis.
. Reconèixer els materials més comuns i les característiques principals d'aquest tipus de béns, així com identificar-ne les principals causes de degradació.
. Conèixer les mesures preventives que s'utilitzen per aconseguir una conservació òptima d'aquest tipus de col·leccions i jaciments.
https://repositori-dsf.diba.cat/public_resources/altres/CRAF_img_fitxes/AF_BAF.jpg
Conèixer els criteris bàsics per intentar aconseguir una conservació òptima dels béns arqueològics dels museus de la XML (reserva, exposició i jaciment), a curt mitjà i llarg termini.