Tipus de formació
Canal formatiu
Format
Tipus de recurs
Àmbit promotor de formació
Col·lecció
Temàtica formativa
- Recurs formatiu
Aquest material et mostrarà amb detall el feedback com a eina de comunicació, el to i la intencionalitat de la veu, l'assertivitat, les necessitats bàsiques dels/de les ciutadans/anes dins l…
Col·lecció:Manual de formacióTipus de recurs: ManualFormat:Material en línia
- Recurs formatiu
Un dels grans reptes de tota organització és l'excel·lència en el tracte amb els seus clients i, en el cas de l'Administració Local, amb els ciutadans i ciutadanes. Cada cop s'estan…
Col·lecció:Manual de formacióTipus de recurs: ManualFormat:PDF
- Recurs formatiu
Quins són els passos per atendre una queixa? Descobreix-ho en aquesta videopíndola de 2 minuts de durada.
Col·lecció:Videopindoles d'aprenentatgeTipus de recurs: Guia d'habilitatsFormat:Vídeo
- Recurs formatiu
En el següent recurs autoformatiu trobaràs cinc unitats amb cinc vídeos que representen diferents situacions d'atenció a la ciutadania.
Mitjançant diverses preguntes interactives…Tipus de recurs: Material d'autoaprenentatgeFormat:Material en línia
- Recurs formatiu
Exemple pràctic per portar a terme correctament el control de rutina del paràmetre de clor lliure i clor total i el registre dels resultats obtinguts, d'acord amb el Reial Decret 3/2023
Tipus de recurs: Guia d'habilitatsFormat:Vídeo
- Recurs formatiu
Exemple pràctic per portar a terme correctament el control de rutina del paràmetre de la terbolesa i el registre dels resultats obtinguts, d'acord amb el Reial Decret 3/2023
Tipus de recurs: Guia d'habilitatsFormat:Vídeo
- Recurs formatiu
Exemple pràctic per portar a terme correctament el control de rutina dels paràmetres organolèptics ( color, olor i sabor ) i el registre dels resultats obtinguts, d'acord amb el Reial Decret…
Tipus de recurs: Guia d'habilitatsFormat:Vídeo
- Recurs formatiu
En l'actualitat tenim diferents canals per comunicar-nos amb les organitzacions: correu electrònic, formularis de contacte, assistent digital, entre d'altres,… En ocasions, l'…
Col·lecció:Síntesis de formacióTipus de recurs: ManualFormat:PDF
- Recurs formatiu
Manual de lectura per al participant del curs. Aquest manual bàsic és una ajuda a la formació que aporta els coneixements necessaris per millorar les competències emocionals amb l'objectiu de…
Col·lecció:Manual de formacióTipus de recurs: ManualFormat:Material en línia
- Recurs formatiu
La imatge corporativa és el resultat dels estímuls projectats des de l'Administració municipal mitjançant els serveis adreçats a la ciutadania. Aquest manual vol donar els coneixements…
Col·lecció:Manual de formacióTipus de recurs: ManualFormat:Material en línia
- Recurs formatiu
En aquest material d'ampliació veuràs la rellevància de la imatge corporativa, el feedback com a eina de comunicació, la velocitat, el to i la intencionalitat de la veu, l'assertivitat,…
Col·lecció:Manual de formacióTipus de recurs: ManualFormat:Material en línia
- Recurs formatiu
Aquest recurs pretén donar a conèixer els aspectes clau relacionats amb l'activitat de les diferents regidories en les que es classifiquen les competències i serveis municipals amb l'…
Col·lecció:Espai de formació de l'electeTipus de recurs: ManualFormat:Material en línia
- Recurs formatiu
L'atenció a la ciutadania requereix del personal d'atenció un alt nivell d'habilitats socials (comunicació verbal i no verbal, empatia, escolta activa, etc). Tots i totes podem…
Col·lecció:Manual de formacióTipus de recurs: ManualFormat:Material en línia
- Recurs formatiu
L'administració publica té la responsabilitat de reconèixer la diversitat existent,
brindar una adequada atenció al públic que accedeix als seus serveis i prevenir les diferents formes…Col·lecció:Síntesis de formacióTipus de recurs: ManualFormat:PDF
- Acció formativa del BAF
· Oferir un servei d' atenció al públic de qualitat, amb una comunicació eficaç, una gestió adequada de les emocions i la capacitat de resoldre conflictes de manera professional.
·…Canal:En línia
Durada:3.00 h
Nou - Acció formativa del BAF
Oferir suport a les direccions de biblioteques perquè elaborin el document de política de la col·lecció de la biblioteca.
Canal:Videoformació + en línia
Durada:15.00 h
Nou - Acció formativa del BAF
Posar a l'abast dels assistents, els coneixements bàsics per desenvolupar les seves funcions i responsabilitats en matèria de vigilància i control de les condicions sanitàries dels…
Canal:Presencial
Durada:15.00 h
Nou - Acció formativa del BAF
Conèixer els conceptes clau, els marcs normatius i les bones pràctiques per promoure la inclusió de persones amb diversitat funcional en tots els àmbits, especialment en l' entorn laboral,…
Canal:En línia
Durada:2.00 h
Nou - Acció formativa del BAF
Facilitar al personal tècnic recursos perquè en les seves intervencions de promoció de la salut puguin transmetre amb seguretat missatges de salut sobre alimentació saludables, activitat física,…
Canal:Presencial
Durada:10.00 h
Nou - Acció formativa del BAF
Oferir eines als caps de zona que potenciïn la interrelació amb les direccions de la seva zona.
Canal:Videoformació
Durada:20.00 h
Nou