Tipus de formació
Canal formatiu
Àmbit promotor de formació
Temàtica formativa
- Acció formativa del BAF
· Conèixer i comprendre els elements bàsics de la comunicació visual, el disseny gràfic i el cartellisme.
· Dominar les pautes per la realització de cartells, tríptics i fulletos.
·…Canal:Presencial
Durada:9.00 h
- Acció formativa del BAF
Conèixer les principals xarxes on passa més temps el públic jove
Connectar amb el to, llenguatge i humor que fan servir els i les joves a les xarxes
Aprendre estratègies específiques a…Canal:Presencial
Durada:12.00 h
- Acció formativa del BAF
· Aprendre diferents estratègies per comunicar amb imatges i vídeos amb pocs recursos.
· Conèixer la potencialitat de les apps de missatgeria com un element de comunicació dels serveis de…Canal:Presencial
Durada:20.00 h
- Acció formativa del BAF
· Donar a conèixer els fons europeus en matèria de turisme
· Concebre el projecte
· Cercar socis i distribució de tasques
· Preparar els formularis
· Difondre les…Canal:Presencial
Durada:9.00 h
- Acció formativa del BAF
· Debatre els temes innovadors del sector turístic més actuals i que afecten a les destinacions i productes turístics de la província de Barcelona, tant en la gestió d'aquestes, com en el…
Canal:Presencial
Durada:6.00 h
- Acció formativa del BAF
· Mostrar la importància de fer arribar les programacions i activitats culturals als mitjans de comunicació.
· Proporcionar estratègies per comunicar de manera fluïda i eficaç.
·…Canal:Presencial
Durada:4.00 h
- Acció formativa del BAF
· Construir el discurs amb patrons efectius i tècniques que aconsegueixin l'atenció de l'audiència perquè s'assimilin i recordin les idees d'una manera eficaç i atractiva.…
Canal:Presencial
Durada:12.00 h
- Acció formativa del BAF
· Aquesta formació s'adreça als responsables del producte MICE de tots els territoris de la província de Barcelona, ens locals i també comarcals.
· L'objectiu principal de la…Canal:Presencial
Durada:4.00 h
- Acció formativa del BAF
· Incidir en la necessitat de treballar les xarxes socials com una part integral de la comunicació dels municipis.
· Inserir les xarxes socials dins el pla de comunicació municipal.
·…Canal:Presencial
Durada:4.00 h