Tipus de formació
Canal formatiu
Format
Tipus de recurs
Àmbit promotor de formació
Col·lecció
Temàtica formativa
- Recurs formatiu
Aquest material et mostrarà amb detall el feedback com a eina de comunicació, el to i la intencionalitat de la veu, l'assertivitat, les necessitats bàsiques dels/de les ciutadans/anes dins l…
Col·lecció:Manual de formacióTipus de recurs: ManualFormat:Material en línia
- Recurs formatiu
Un dels grans reptes de tota organització és l'excel·lència en el tracte amb els seus clients i, en el cas de l'Administració Local, amb els ciutadans i ciutadanes. Cada cop s'estan…
Col·lecció:Manual de formacióTipus de recurs: ManualFormat:PDF
- Recurs formatiu
Quins són els passos per atendre una queixa? Descobreix-ho en aquesta videopíndola de 2 minuts de durada.
Col·lecció:Videopindoles d'aprenentatgeTipus de recurs: Guia d'habilitatsFormat:Vídeo
- Recurs formatiu
En el següent recurs autoformatiu trobaràs cinc unitats amb cinc vídeos que representen diferents situacions d'atenció a la ciutadania.
Mitjançant diverses preguntes interactives…Tipus de recurs: Material d'autoaprenentatgeFormat:Material en línia
- Recurs formatiu
En l'actualitat tenim diferents canals per comunicar-nos amb les organitzacions: correu electrònic, formularis de contacte, assistent digital, entre d'altres,… En ocasions, l'…
Col·lecció:Síntesis de formacióTipus de recurs: ManualFormat:PDF
- Recurs formatiu
Manual de lectura per al participant del curs. Aquest manual bàsic és una ajuda a la formació que aporta els coneixements necessaris per millorar les competències emocionals amb l'objectiu de…
Col·lecció:Manual de formacióTipus de recurs: ManualFormat:Material en línia
- Recurs formatiu
La imatge corporativa és el resultat dels estímuls projectats des de l'Administració municipal mitjançant els serveis adreçats a la ciutadania. Aquest manual vol donar els coneixements…
Col·lecció:Manual de formacióTipus de recurs: ManualFormat:Material en línia
- Recurs formatiu
En aquest material d'ampliació veuràs la rellevància de la imatge corporativa, el feedback com a eina de comunicació, la velocitat, el to i la intencionalitat de la veu, l'assertivitat,…
Col·lecció:Manual de formacióTipus de recurs: ManualFormat:Material en línia
- Recurs formatiu
Aquest recurs pretén donar a conèixer els aspectes clau relacionats amb l'activitat de les diferents regidories en les que es classifiquen les competències i serveis municipals per tal de…
Col·lecció:Espai de formació de l'electeTipus de recurs: ManualFormat:Material en línia
- Recurs formatiu
Aquest recurs pretén donar a conèixer els aspectes clau relacionats amb l'activitat de les diferents regidories en les que es classifiquen les competències i serveis municipals amb l'…
Col·lecció:Espai de formació de l'electeTipus de recurs: ManualFormat:Material en línia
- Recurs formatiu
La reforma de la legislació civil i processal per al suport a les persones amb discapacitat ha provocat canvis importants en l'exercici de la capacitat jurídica d'aquestes persones. Quin…
Tipus de recurs: EntrevistaFormat:Àudio
- Recurs formatiu
La reforma de la legislació civil i processal per al suport a les persones amb discapacitat té la intenció de promoure i fomentar les mesures voluntàries. És a dir, el respecte a la voluntat de la…
Tipus de recurs: EntrevistaFormat:Àudio
- Recurs formatiu
La reforma legislativa, civil i processal en matèria de discapacitat aboleix el concepte de tutela per a persones majors d'edat. Tot i això, en alguns casos, cal acudir al jutjat per demanar…
Tipus de recurs: EntrevistaFormat:Àudio
- Recurs formatiu
Hi ha ocasions en que una persona treballadora social ha d'intervenir per sol.licitar mesures de suport per a la persona amb discapacitat. En aquests casos, cal que s'adrecin a la…
Tipus de recurs: EntrevistaFormat:Àudio
- Recurs formatiu
L'atenció a la ciutadania requereix del personal d'atenció un alt nivell d'habilitats socials (comunicació verbal i no verbal, empatia, escolta activa, etc). Tots i totes podem…
Col·lecció:Manual de formacióTipus de recurs: ManualFormat:Material en línia
- Recurs formatiu
L'administració publica té la responsabilitat de reconèixer la diversitat existent,
brindar una adequada atenció al públic que accedeix als seus serveis i prevenir les diferents formes…Col·lecció:Síntesis de formacióTipus de recurs: ManualFormat:PDF
- Acció formativa del BAF
· Conèixer i comprendre a la persona amb autisme: conceptualització i diagnòstic entenent l'entorn de la persona amb autisme per a desenvolupar un pla de suport (família, comunitat, etc)…
Canal:Presencial + videoformació
Durada:16.00 h
Nou - Acció formativa del BAF
· Adquirir coneixements generals i actualitzats envers el consum de cànnabis entre la població adolescent.
· Promoure i facilitar eines i estratègies preventives en diferents contextos i…Canal:Presencial
Durada:10.00 h
Nou - Acció formativa del BAF
· Oferir un servei d' atenció al públic de qualitat, amb una comunicació eficaç, una gestió adequada de les emocions i la capacitat de resoldre conflictes de manera professional.
·…Canal:En línia
Durada:3.00 h
Nou - Acció formativa del BAF
· Reflexionar sobre el procés d'incorporació dels aprenentatges adquirits sobre el Model d'Atenció Integral i Centrada a la Persona (AICP) i valorar els beneficis que impacten en les…
Canal:Videoformació + en línia
Durada:25.00 h
Nou