Tipus de formació
Canal formatiu
Format
Tipus de recurs
Àmbit promotor de formació
Col·lecció
Temàtica formativa
- Recurs formatiu
Aquest material et mostrarà amb detall el feedback com a eina de comunicació, el to i la intencionalitat de la veu, l'assertivitat, les necessitats bàsiques dels/de les ciutadans/anes dins l…
Col·lecció:Manual de formacióTipus de recurs: ManualFormat:Material en línia
- Recurs formatiu
Un dels grans reptes de tota organització és l'excel·lència en el tracte amb els seus clients i, en el cas de l'Administració Local, amb els ciutadans i ciutadanes. Cada cop s'estan…
Col·lecció:Manual de formacióTipus de recurs: ManualFormat:PDF
- Recurs formatiu
Quins són els passos per atendre una queixa? Descobreix-ho en aquesta videopíndola de 2 minuts de durada.
Col·lecció:Videopindoles d'aprenentatgeTipus de recurs: Guia d'habilitatsFormat:Vídeo
- Recurs formatiu
En el següent recurs autoformatiu trobaràs cinc unitats amb cinc vídeos que representen diferents situacions d'atenció a la ciutadania.
Mitjançant diverses preguntes interactives…Tipus de recurs: Material d'autoaprenentatgeFormat:Material en línia
- Recurs formatiu
En l'actualitat tenim diferents canals per comunicar-nos amb les organitzacions: correu electrònic, formularis de contacte, assistent digital, entre d'altres,… En ocasions, l'…
Col·lecció:Síntesis de formacióTipus de recurs: ManualFormat:PDF
- Recurs formatiu
Manual de lectura per al participant del curs. Aquest manual bàsic és una ajuda a la formació que aporta els coneixements necessaris per millorar les competències emocionals amb l'objectiu de…
Col·lecció:Manual de formacióTipus de recurs: ManualFormat:Material en línia
- Recurs formatiu
La guia que presentem pretén ser un suport als responsables organitzatius dedicats a la planificació organitzativa i dels llocs de treball dels governs locals. El document inclou aquells perfils…
Tipus de recurs: Guia de projecte o serveiFormat:Material en línia
- Recurs formatiu
La imatge corporativa és el resultat dels estímuls projectats des de l'Administració municipal mitjançant els serveis adreçats a la ciutadania. Aquest manual vol donar els coneixements…
Col·lecció:Manual de formacióTipus de recurs: ManualFormat:Material en línia
- Recurs formatiu
En aquest material d'ampliació veuràs la rellevància de la imatge corporativa, el feedback com a eina de comunicació, la velocitat, el to i la intencionalitat de la veu, l'assertivitat,…
Col·lecció:Manual de formacióTipus de recurs: ManualFormat:Material en línia
- Recurs formatiu
Aquest recurs pretén donar a conèixer els aspectes clau relacionats amb l'activitat de les diferents regidories en les que es classifiquen les competències i serveis municipals per tal de…
Col·lecció:Espai de formació de l'electeTipus de recurs: ManualFormat:Material en línia
- Recurs formatiu
Aquest recurs té com a finalitat proporcionar una visió general dels elements clau que conformen la gestió i funcionament d'una administració local. Inclou una introducció sobre què és l…
Tipus de recurs: ManualFormat:Material en línia
- Recurs formatiu
El recurs mostra una visió general sobre com s'organitza el personal dins de les administracions públiques locals. Comença amb l'ordenació de les persones, que implica la planificació i…
Tipus de recurs: ManualFormat:Material en línia
- Recurs formatiu
A través d'aquest recurs, es detalla com les persones accedeixen a l'organització pública local, des de les diferents formes d'accés fins als sistemes de selecció més eficients,…
Tipus de recurs: ManualFormat:Material en línia
- Recurs formatiu
L'atenció a la ciutadania requereix del personal d'atenció un alt nivell d'habilitats socials (comunicació verbal i no verbal, empatia, escolta activa, etc). Tots i totes podem…
Col·lecció:Manual de formacióTipus de recurs: ManualFormat:Material en línia
- Recurs formatiu
L'administració publica té la responsabilitat de reconèixer la diversitat existent,
brindar una adequada atenció al públic que accedeix als seus serveis i prevenir les diferents formes…Col·lecció:Síntesis de formacióTipus de recurs: ManualFormat:PDF
- Acció formativa del BAF
· Oferir un servei d' atenció al públic de qualitat, amb una comunicació eficaç, una gestió adequada de les emocions i la capacitat de resoldre conflictes de manera professional.
·…Canal:En línia
Durada:3.00 h
Nou - Acció formativa del BAF
Conèixer els conceptes clau, els marcs normatius i les bones pràctiques per promoure la inclusió de persones amb diversitat funcional en tots els àmbits, especialment en l' entorn laboral,…
Canal:En línia
Durada:2.00 h
Nou - Acció formativa del BAF
· Conèixer el marc normatiu de la IA que impacta en la prestació de serveis públics.
· Identificar els aspectes a regular derivats de l'ús de la IA.
· Identificar el model de…Canal:Presencial + videoformació
Durada:10.00 h
Nou - Acció formativa del BAF
· Identificar els principis a aplicar per a millorar els textos que es comuniquen a la ciutadania en la tramitació electrònica i la gestió administrativa.
· Practicar, amb casos d'ús…Canal:Videoformació + en línia
Durada:20.00 h
Nou - Acció formativa del BAF
· Conèixer els conceptes bàsics que conformen el rebut de salari i els documents de cotització.
· Identificar els diferents tipus de personal al servei dels ens locals i conèixer les…Canal:Presencial + en línia
Durada:13.50 h