Tipus de formació
Canal formatiu
Format
Tipus de recurs
Àmbit promotor de formació
Col·lecció
Temàtica formativa
- Recurs formatiu
Aquest material et mostrarà amb detall el feedback com a eina de comunicació, el to i la intencionalitat de la veu, l'assertivitat, les necessitats bàsiques dels/de les ciutadans/anes dins l…
Col·lecció:Manual de formacióTipus de recurs: ManualFormat:Material en línia
- Recurs formatiu
Un dels grans reptes de tota organització és l'excel·lència en el tracte amb els seus clients i, en el cas de l'Administració Local, amb els ciutadans i ciutadanes. Cada cop s'estan…
Col·lecció:Manual de formacióTipus de recurs: ManualFormat:PDF
- Recurs formatiu
Quins són els passos per atendre una queixa? Descobreix-ho en aquesta videopíndola de 2 minuts de durada.
Col·lecció:Videopindoles d'aprenentatgeTipus de recurs: Guia d'habilitatsFormat:Vídeo
- Recurs formatiu
En el següent recurs autoformatiu trobaràs cinc unitats amb cinc vídeos que representen diferents situacions d'atenció a la ciutadania.
Mitjançant diverses preguntes interactives…Tipus de recurs: Material d'autoaprenentatgeFormat:Material en línia
- Recurs formatiu
En l'actualitat tenim diferents canals per comunicar-nos amb les organitzacions: correu electrònic, formularis de contacte, assistent digital, entre d'altres,… En ocasions, l'…
Col·lecció:Síntesis de formacióTipus de recurs: ManualFormat:PDF
- Recurs formatiu
Manual de lectura per al participant del curs. Aquest manual bàsic és una ajuda a la formació que aporta els coneixements necessaris per millorar les competències emocionals amb l'objectiu de…
Col·lecció:Manual de formacióTipus de recurs: ManualFormat:Material en línia
- Recurs formatiu
La imatge corporativa és el resultat dels estímuls projectats des de l'Administració municipal mitjançant els serveis adreçats a la ciutadania. Aquest manual vol donar els coneixements…
Col·lecció:Manual de formacióTipus de recurs: ManualFormat:Material en línia
- Recurs formatiu
En aquest material d'ampliació veuràs la rellevància de la imatge corporativa, el feedback com a eina de comunicació, la velocitat, el to i la intencionalitat de la veu, l'assertivitat,…
Col·lecció:Manual de formacióTipus de recurs: ManualFormat:Material en línia
- Recurs formatiu
Aquest recurs pretén donar a conèixer els aspectes clau relacionats amb l'activitat de les diferents regidories en les que es classifiquen les competències i serveis municipals amb l'…
Col·lecció:Espai de formació de l'electeTipus de recurs: ManualFormat:Material en línia
- Recurs formatiu
L'atenció a la ciutadania requereix del personal d'atenció un alt nivell d'habilitats socials (comunicació verbal i no verbal, empatia, escolta activa, etc). Tots i totes podem…
Col·lecció:Manual de formacióTipus de recurs: ManualFormat:Material en línia
- Recurs formatiu
L'administració publica té la responsabilitat de reconèixer la diversitat existent,
brindar una adequada atenció al públic que accedeix als seus serveis i prevenir les diferents formes…Col·lecció:Síntesis de formacióTipus de recurs: ManualFormat:PDF
- Acció formativa del BAF
· Conèixer els diferents processos legals aplicables en estrangeria i les seves dificultats des de la perspectiva de la gestió local i els diferents serveis municipals d'atenció.
·…Canal:Presencial
Durada:12.00 h
Nou - Acció formativa del BAF
· Conèixer els diferents processos legals aplicables en estrangeria i les seves dificultats des de la perspectiva de la gestió local i els diferents serveis municipals d'atenció.
·…Canal:Presencial
Durada:12.00 h
Nou - Acció formativa del BAF
· Oferir un servei d' atenció al públic de qualitat, amb una comunicació eficaç, una gestió adequada de les emocions i la capacitat de resoldre conflictes de manera professional.
·…Canal:En línia
Durada:3.00 h
Nou - Acció formativa del BAF
· Reflexionar sobre la importància de la comunicació en afrontar discriminacions d'acord amb els diferents eixos de desigualtat.
· Analitzar com comuniquem: a qui es dirigeix la…Canal:Presencial
Durada:12.00 h
Nou - Acció formativa del BAF
Conèixer els conceptes clau, els marcs normatius i les bones pràctiques per promoure la inclusió de persones amb diversitat funcional en tots els àmbits, especialment en l' entorn laboral,…
Canal:En línia
Durada:2.00 h
Nou - Acció formativa del BAF
· Aprofundir en les diferents eines de l¿acció comunitària.
· Conèixer diferents instruments pràctics per a l'acció comunitària en les diferents fases d'un projecte: diagnosi,…Canal:Presencial
Durada:20.00 h
Nou - Acció formativa del BAF
· Oferir estratègies per a abordar situacions de convivència als espais públics.
· Analitzar, definir i situar el rol professional per abordar les diferents situacions de convivència.…Canal:Presencial
Durada:24.00 h
Nou - Acció formativa del BAF
· Conèixer i comprendre les diferents etapes, transicions vitals i situacions de pèrdua i dol que poden passar els infants.
· Proporcionar eines i estratègies per acompanyar emocionalment…Canal:Presencial
Durada:16.00 h
Nou - Acció formativa del BAF
· Conèixer el marc normatiu de la IA que impacta en la prestació de serveis públics.
· Identificar els aspectes a regular derivats de l'ús de la IA.
· Identificar el model de…Canal:Presencial + videoformació
Durada:10.00 h
Nou