Tipus de formació
Canal formatiu
Format
Tipus de recurs
Àmbit promotor de formació
Col·lecció
Temàtica formativa
- Recurs formatiu
Aquest material et mostrarà amb detall el feedback com a eina de comunicació, el to i la intencionalitat de la veu, l'assertivitat, les necessitats bàsiques dels/de les ciutadans/anes dins l…
Col·lecció:Manual de formacióTipus de recurs: ManualFormat:Material en línia
- Recurs formatiu
Un dels grans reptes de tota organització és l'excel·lència en el tracte amb els seus clients i, en el cas de l'Administració Local, amb els ciutadans i ciutadanes. Cada cop s'estan…
Col·lecció:Manual de formacióTipus de recurs: ManualFormat:PDF
- Recurs formatiu
Quins són els passos per atendre una queixa? Descobreix-ho en aquesta videopíndola de 2 minuts de durada.
Col·lecció:Videopindoles d'aprenentatgeTipus de recurs: Guia d'habilitatsFormat:Vídeo
- Recurs formatiu
En el següent recurs autoformatiu trobaràs cinc unitats amb cinc vídeos que representen diferents situacions d'atenció a la ciutadania.
Mitjançant diverses preguntes interactives…Tipus de recurs: Material d'autoaprenentatgeFormat:Material en línia
- Recurs formatiu
En l'actualitat tenim diferents canals per comunicar-nos amb les organitzacions: correu electrònic, formularis de contacte, assistent digital, entre d'altres,… En ocasions, l'…
Col·lecció:Síntesis de formacióTipus de recurs: ManualFormat:PDF
- Recurs formatiu
Manual de lectura per al participant del curs. Aquest manual bàsic és una ajuda a la formació que aporta els coneixements necessaris per millorar les competències emocionals amb l'objectiu de…
Col·lecció:Manual de formacióTipus de recurs: ManualFormat:Material en línia
- Recurs formatiu
La imatge corporativa és el resultat dels estímuls projectats des de l'Administració municipal mitjançant els serveis adreçats a la ciutadania. Aquest manual vol donar els coneixements…
Col·lecció:Manual de formacióTipus de recurs: ManualFormat:Material en línia
- Recurs formatiu
En aquest material d'ampliació veuràs la rellevància de la imatge corporativa, el feedback com a eina de comunicació, la velocitat, el to i la intencionalitat de la veu, l'assertivitat,…
Col·lecció:Manual de formacióTipus de recurs: ManualFormat:Material en línia
- Recurs formatiu
Planificar és una necessitat per a qualsevol municipi i les polítiques culturals ja tenen una certa tradició, conceptual i empírica, en aquest camp. Però què vol dir elaborar un pla estratègic?…
Tipus de recurs: ManualFormat:Material en línia
- Recurs formatiu
Aquest recurs pretén donar a conèixer els aspectes clau relacionats amb l'activitat de les diferents regidories en les que es classifiquen les competències i serveis municipals amb l'…
Col·lecció:Espai de formació de l'electeTipus de recurs: ManualFormat:Material en línia
- Recurs formatiu
Aquest recurs pretén donar a conèixer els aspectes clau relacionats amb l'activitat de les diferents regidories en les que es classifiquen les competències i serveis municipals per tal de…
Col·lecció:Espai de formació de l'electeTipus de recurs: ManualFormat:Material en línia
- Recurs formatiu
Aquest document de gestió adreçat, especialment, als municipis petits i mitjans, conté una proposta de reglament general dels equipaments i els espais públics, amb uns annexos específics per als…
Tipus de recurs: Guia de projecte o serveiFormat:PDF
- Recurs formatiu
L'atenció a la ciutadania requereix del personal d'atenció un alt nivell d'habilitats socials (comunicació verbal i no verbal, empatia, escolta activa, etc). Tots i totes podem…
Col·lecció:Manual de formacióTipus de recurs: ManualFormat:Material en línia
- Recurs formatiu
L'administració publica té la responsabilitat de reconèixer la diversitat existent,
brindar una adequada atenció al públic que accedeix als seus serveis i prevenir les diferents formes…Col·lecció:Síntesis de formacióTipus de recurs: ManualFormat:PDF
- Acció formativa del BAF
1. Oferir continguts i eines útils per a la programació professional d'art contemporani en l'àmbit local a càrrec de professionals especialistes de referència.
2. Posar en valor el…Canal:Presencial
Durada:5.00 h
Nou - Acció formativa del BAF
· Oferir un servei d' atenció al públic de qualitat, amb una comunicació eficaç, una gestió adequada de les emocions i la capacitat de resoldre conflictes de manera professional.
·…Canal:En línia
Durada:3.00 h
Nou - Acció formativa del BAF
1. Posar en valor el treball dels agents de l'àmbit de l'art contemporani (artistes, comissaris, educadors, mediadors) per millorar el benestar de les persones amb malalties mentals.…
Canal:Presencial
Durada:5.00 h
Nou - Acció formativa del BAF
· Aprendre a redactar textos per a la comunicació de continguts en l'àmbit dels museus.
· Oferir pautes i criteris sobre l'ús del llenguatge per a una comunicació clara, accessible…Canal:Videoformació
Durada:6.00 h
Nou - Acció formativa del BAF
· Conèixer el procediment de mediació en consum.
· Estar empoderat per a exercir com a mediador de consum coneixent les tècniques de la mediació.
· Reconèixer i utilitzar les…Canal:Presencial
Durada:60.00 h
Nou - Acció formativa del BAF
Conèixer els conceptes clau, els marcs normatius i les bones pràctiques per promoure la inclusió de persones amb diversitat funcional en tots els àmbits, especialment en l' entorn laboral,…
Canal:En línia
Durada:2.00 h
Nou